Har du spørgsmål, så kontakt os på

3918 0875

Værdier

Dette værdigrundlag er opstået ved at vi som team har sat os sammen og diskuteret, hvilke værdier der er vigtig for os og for Tandkunsten.
Vi tog en dag ud af kalenderen, og sammen fandt vi de fire værdier, vi mener er gældende både for teamet og i vores kundekontakt.
Hver enkelt værdibegreb har mange facetter og de fire værdier har vi sat ord på nedenfor.
Vi er alle enige om at dette er vores fælles værdier, og de er ikke opstillet i en prioriteret rækkefølge.

Engagement

Hos Tandkunsten kan du opleve vores engagement på den måde, at vi som team har lyst til at videreudvikle vor faglige kompetence og samtidig være nysgerrige, opmærksomme, hjælpsomme og bruge vores indlevelsesevne overfor vore kunder, såvel som personalet i mellem.

Som team engagerer vi os i hinanden. Humoren er en del af vores hverdag og dette skinner igennem til vores kunder. Vi har kontinuerligt fokus på kvalitet og faglig udvikling.

Som team har vi et engagement som gør at vi i dag er stolte over, at kunne tilbyde kvalitets behandlinger, service og skabe glade og tilfredse kunder.

Ærlighed

Ærlighed er hele livet sammenhæng og for os en del af hverdagen. Som kunde i Tandkunsten kan du altid regne med en ærlig vurdering med hensyntagen til dine ønsker, behov og muligheder omkring dine tænder. Du vil opleve os som nærværende.

Som kollegaer er et af vores grundprincipper ærlighed og det giver os et godt psykisk arbejdsmiljø, som du straks vil fornemme når du træder ind i klinikken.

Tillid

Det er vigtigt for Tandkunsten at skabe en stemning af tillid mellem kunde og team. Du vil under behandlingen føle dig i trygge hænder og blandt omsorgsfuldt personale. Du kan altid have tillid til at vi vil rådgive og udføre den rigtige behandling, således at hele forløbet vil være overskueligt og vel tilrettelagt.

Som team har vi tillid til hinandens kompetencer og derfor vil du opleve at vi ofte er flere personer omkring dig. Du kommer derfor ikke kun i kontakt med tandlægen, men med hele teamet. Vi har respekt for forskelligheder og forventer derfor at du som kunde respekterer hele teamet. Du kan læse hvad nogle af vores andre patienter synes om os her på Trustpilot.

Ansvarlighed

I Tandkunsten tør vi tage ansvar. Hver enkelt person tager ansvar for egne handlinger. Vi forventer at du tager ansvar for det du kan gøre for dine tænder og at du viser os tillid, så vi kan rådgive og planlægge langsigtet sammen med dig. Vi vil individuelt vurdere dit interval for regelmæssige eftersyn, som er en del af grundlaget for at vi kan være ansvarlige behandlere.

Vi bestræber os på at være ansvarlige overfor miljøet ved for eksempel ikke at lave fyldninger med kviksølv og være opmærksomme på håndteringen af affald. Vi tager løbende vores rutiner op til overvejelse for at optimere vores fysiske arbejdsmiljø.